همه چیز درباره محصولات اپل

همه چیز درباره محصولات اپل

همه چیز درباره محصولات اپل

همه چیز درباره محصولات اپل

همه چیز درباره محصولات اپل

همه چیز درباره محصولات اپل

طبقه بندی موضوعی

ساعت هوشمند اپل Apple Watch در یک نگاه!

جمعه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۴، ۰۶:۰۵ ب.ظ

اپل در کنفرانس 18 اسفند با کوله باری از تازگی ها وارد سالن کنفرانس شد و همه را در جایشان میخکوب کرد. بخش مفصل و اصلی کنفرانس به ساعت هوشمند اپل Apple Watch اختصاص داشت که همه کاربران منتظر آن بودند. در طول کنفرانس به تمام ویژگیهای اپل واچ اشاره شد، قیمت و تاریخ عرضه آن در اپل استورها نیز اعلام گردید. ما در پیش بررسی اختصاصی ساعت اپل را در کافه اپل قرار داده بودیم اما در این پست دیگر ویژگیهای این ساعت را با شما در میان خواهیم گذاشت! با کافه اپل همراه باشید.

بنا به گفته های تیم کوک، این ساعت در تاریخ 24 آپریل 2015 در اپل استور کشورهای استرالیا، انگلستان، آمریکا، کانادا، چین، ژاپن، هنگ کنگ، فرانسه و آلمان عرضه خواهد شد. به جرات می توان گفت اپل واچ فصل جدیدی در دنیای گجت های پوشیدنی می باشد زیرا با اندازه کوچکش دنیایی را درون خود جای داده و به کاربر این اجازه را می دهد تا بدون نگرانی همه چیز را در دسترس داشته باشد. کیفیت ساخت ساعت اپل بسیار عالی و بی نقص است. صفحه نمایش Retina با قابلیت سنسوری Force Touch که ضربه زدن از نگه داشتن انگشت روی صفحه را تمیز می دهد.

 

از دیگر ویژگیهای این Apple Watch می توان به اپلیکیشن های حرفه ای با رابط کاربری بی نظیر آن اشاره کرد که کاربر را به خود جذب می کند. اپل واچ این امکان را به شما می دهد که:

- اس ام اس ارسال کنید، به تماس های آیفون خود از راه دور پاسخ دهید

- ضربان قلب خود را اندازه بگیرید

- به کمک تکنولوژی Apple Pay پرداخت های خود را انجام دهید

- اطلاعات کارت های اعتباری خود را در Passbook ذخیره کنید

- به کمک دستیار صوتی Siri مسیریاب را فعال کنید و راه خود را با اطمینان ادامه دهید.

اینها تنها بخشی از ویژگیها و امکانات ساعت هوشمند اپل هستند که با خرید آن در آینده بیشتر با آن آشنا خواهید شد. همچنین می توانید به بررسی اختصاصی Apple Watch مراجعه کنید و دانش خود را در مورد ساعت اپل بالاتر ببرید.

باتری Apple Watch عمری 18 ساعته دارد که به طور حتم کافی می باشد زیرا این ساعت اسباب بازی نیست که بخواهیم بی حد و اندازه از آن کار بکشیم. سایز صفحه نمایش های این ساعت در 2 اندازه 38 میلیمتر و 42 میلیمتر می باشد که از 10 آپریل امکان پیش خرید آن برای کاربران وجود دارد و قیمت آن در مدل Sport از 349 دلار، در مدل Regular از 549 دلار و در مدل بی نظیر Edition طلا از 10000 دلار آعاز می گردد.

راستی شما قصد خرید ساعت اپل را دارید؟! نظرات خود را با ما در میان بگذارید!

 

 

  • سمیر محمد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی