همه چیز درباره محصولات اپل

همه چیز درباره محصولات اپل

همه چیز درباره محصولات اپل

همه چیز درباره محصولات اپل

همه چیز درباره محصولات اپل

همه چیز درباره محصولات اپل

طبقه بندی موضوعی


سلام .... برای رفع ارور گیر کردن در حالت اکتیویشن آی مسیج چند نکته کوچیک وجود داره که با رعایت اونا به احتمال زیاد مشکل برطرف میشه...
راهنمایی زیر برگرفته از تجربیات یکی از دوستان در فروم تخصصی ایفون هست که بنده هم با این روش جواب گرفتم و برای استفاده عزیزان در این تایپیک قرار میدم....

1) اول رفتم تو مسیر Massege و از قسمت Send & Receive روی Apple ID کلیک کردم و Sign Out کردم.

2) بعد imassege رو Off کردم.

3) AirPlane Mode رو فعال و Wi-Fi روشن کردم.

4) حالا Imassege رو On کردم.

5) پسورد Apple ID رو میخواد، وارد کردم و Next رو زدم شماره تلفنم رو آورد و دوباره Next رو زدم.

6) در حالت Wait for Activation قرار گرفت.

7) AirPlane Mode رو غیرفعال کردم.

8) پیغام prompted for the carrier sms being sent رو داد، Cancel رو زدم.

9) حالا ظاهراً imassege فعال شده. چون زیرش نوشته iMasseges can be sent between iPhone, ipad, iPod touch, and Mac


تمام این کارها رو مجدداً برای FaceTime هم انجام دادم و پیغام Your phone number and/or email addrese will be shared with people you call رو گرفتم...
  • سمیر محمد

نظرات  (۱۱)

با سپاس
وااااای ایول دمتوون گرم یعنی ی هفتس الافه اینم راهکار هیچکس ب درد نخورد هیچکدوم از سایتای حارجی و مال اپل همه کار کردم فقط ابن جواب دااد ایول خداا عمرتون بده
مچکر
مرسی ممنون 
سلام...منم مشکل فعال کردن دارم..مشکلم اینجاست ک اصلا قسمت سند و ریسیو تو مسیج من نیست
اخه ای مسیج کلا غیرفعاله...راه دیگه ایی واسه فعال کردن این سرویس نیست؟؟
سلام،خسته نباشین من ای مسیجم فعال بود،بعد چون گزینه send as  sms غیر فعال بود یکی از دوستام ای مسیجم رو عیرفعال کرد چون پیام وقتی که نت وصل نبود ارسال نمیشد اونم کلن گرفت ای مسیج غیر فعال کرد از رو گوشی حالا من ای مسیج میتونم فعال کنم ولی وقتی پیغامی که مربوط به شارژ میشه رو اوکی میکنم زیرش مینویسه  ...waiting for activating هیچکارم نمیشه اصلا منم حتی ی بار گوشی رو خاموش روشن کردم نشد چند بار هی on/off کردم ای مسیج بازم نشد یعنی on که میشه زیرش اون پیغام مینویسه
حالا من باید چیکار کنم؟؟؟؟
کانتکتامم که ایفون دارن واسم وقتی میخوام پیام بدم ابی میشن ولی نمیتونم از طریق ای مسیح چیزی بفرستم براشون
خیلی خیلی ممنون از راهنماییتون، درست شد!!! 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻
  • محدثه کنگرى
  • سلام خسته نباشین،من facetim نمیتونم فعال کنم یه موقع فعلا بوده ولى حالا غیرفعال شده،لطفاً راهنماییم کنین
    دمت گرم  فوق العاده بودددددددددددد
    چند مدته دنبال راه حلش بودمممم

    برای من درست شد ولی فقط خودم میتونم به بقیه با فیس تایم زنگ بزنم و گزینه فیس تایم و ای مسیح من برا دیگران فعال نیست.اینم بگم که تو setting  هم  قسمت فیس تایم و هم ای مسیج رو شماره هنوز غیر فعال و داره تلاش میکنه فعال شه ولی رو قسمت ای مسیج فقط فعال شده

    این راه حل رو هیچ جا نگفته

    •شما باید به فیلتر شکن قوی وصل شید ( چون اپل پیامک نامرئی میفرسته به اپراتور شما و حدود ۵ هزار تومن کم میشه)
    •وارد setting بشید و گزینه message انتخاب کنید

    •روی شماره نگهدارید پیامی میاد که باید گزینه ریموو رو بزنید 

    •مجدد روی شماره بزنید پیامی میاد که میگه برای فعالسازی با خطتون هزینه کسر میشه گزینه ok رو بزنید

    •پس از ۲-۳ دقیقه شماره شما فعال میشه

    •بعد از اینکه کنار شمارتون تیک خورد حالا تیک کنار ایمیل رو از message و face time بردارید

    •ایمسیج شما مجدد فعال میشه😍

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی