همه چیز درباره محصولات اپل

همه چیز درباره محصولات اپل

همه چیز درباره محصولات اپل

همه چیز درباره محصولات اپل

همه چیز درباره محصولات اپل

همه چیز درباره محصولات اپل

طبقه بندی موضوعی

۳ مطلب در آذر ۱۳۹۲ ثبت شده است

۱۸
آذر
۹۲

اگر به سایت اپل سری زده باشید ، متوجه تغییر شکل کامل آن شده اید .

اپل به مناسبت درگذشت نلسون ماندلا ، در صفحه ی اصلی سایت خود عکس بزرگی از او قرار داده است و تمام محصولات و آیتمهای قبلی این صفحه را حذف کرده است . نلسون ماندلا ، یکی از رهبران کاریزماتیک جهان و از بزرگترین مبارزان علیه نژادپرستی بود که پنجشنبه ی هفته ی گذشته ، پس از مدتها مبارزه با سرطان و در سن ۹۵ سالگی درگذشت .

  • سمیر محمد
۰۶
آذر
۹۲

 

بر اساس اطلاعاتی که توسط یک موسسه تحقیقات بازار صورت گرفته، آیفون 5S از روز اول عرضه، چیزی در حدود دو برابر آیفون 5C فروش کند. این در حالی است که میزان فروش آیفون 5S چیزی برابر با 64 درصد و میزان فروش آیفون 5C حدودا 27 درصد کل فروش گوشی‌های آیفون را تشکیل می‌دهند.
در روزهای آغازین فروش آیفون‌های جدید، نسبت تقاضا برای گوشی آیفون 5S حدودا 3.1 برابر گوشی آیفون 5C بود. این در حالی است که اکنون به نظر می‌رسد این فاصله هر روز کم‌تر نیز می‌شود.

  • سمیر محمد
۰۶
آذر
۹۲

 

کدام اسمارت فون سریعتر است؟ براساس آزمون سرعت (فقط سرعت) مجله ?Which اسمارت فون Apple iPhone 5s با جاگذاشتن اسمارت فون های رقیب چون گلکسی اس ۴ سامسونگ، موفق به کسب عنوان “سریعترین اسمارت فون جهان” شد. در این بررسی از تست های بنچمارک Geekbench استفاده گردید.

در بخش تست “تک هسته ای”، اسمارت فون آیفون با فاصله بسیار زیاد LG G2 را جاگذاشت و خود را در رتبه اول قرار دارد. در این آزمون گلکسی اس ۴ سامسونگ سوم، HTC One چهارم و Apple iPhone 5 پنجم شد. اسمارت فون های Samsung Galaxy S4 mini و HTC One mini نیز ششم و هفتم شدند.

در بخش تست “چند هسته ای” نیز اسمارت فون iPhone 5s در صدر قرار گرفت، LG G2 با فاصله ای نزدیک دوم شد. این درحالیست که آیفون ۵ اس از دو هسته استفاده می کرد و بسیاری از رقبای آن چهار هسته ای بودند. البته تعداد هسته ها لزوما با سرعت تلفن همراه مطابقت ندارند. نتیجه کسب شده بدین معنی است که اگر کاربر قصد استفاده از منوها و بازکردن اپلیکشن ها برروی دستگاه را داشته باشد، iPhone 5s بسیار سریعتر از رقبای اندرویدی این کار را انجام میدهد.
نظر شما در مورد نتایج کسب شده چیست؟

  • سمیر محمد