همه چیز درباره محصولات اپل

همه چیز درباره محصولات اپل

همه چیز درباره محصولات اپل

همه چیز درباره محصولات اپل

همه چیز درباره محصولات اپل

همه چیز درباره محصولات اپل

طبقه بندی موضوعی

۴ مطلب در مهر ۱۳۹۲ ثبت شده است

۰۸
مهر
۹۲

پس از آیفون طلایی، اکنون زمزمه‌هایی مبنی بر ورود آیپدمینی طلایی هم به بازار هم به گوش می‌رسد.

تصاویر لو رفته از آیپدهای مینی جدید که توسط برخی سایتها در اینترنت منتشر شده خبر از ورود آیپدهای طلایی می‌دهند.

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات آی دیوایس و به نقل از مهر، این تصاویر که اولین بار در یک وب سایت فناوری چینی ظاهر شده نشان می دهد که نسل آینده تبلتهای اپل به رنگ طلایی هم ارائه خواهند شد.

  • سمیر محمد
۰۸
مهر
۹۲

شرکت مایکروسافت طرح جدیدی را آغاز کرده است که به موجب آن گوشی‌های هوشمند شرکت رقیب خود یعنی اپل را می‌خرد و به عبارت دیگر، شما می‌توانید آیفون‌های قدیمی خود را به مایکروسافت بفروشید.

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات آی دیوایس و به نقل از فارس، پس از انتشار گزارشات هفته گذشته مبنی بر خرید آیفون‌های قدیمی توسط مایکروسافت با قیمت حداقل ۲۰۰ دلار، غول نرم‌افزاری جهان سرانجام این طرح را به صورت رسمی آغاز کرد.

  • سمیر محمد
۰۷
مهر
۹۲

 

داستان از آنجا شروع شد که یکی از کاربران یوتیوب فیلمی را در یوتیوب گذاشت که نشان میداد افراد مختلف توانایی دور زدن قفل لاک اسکرین آیفون را دارند و میتوانند به اپ هایی که شامل اطلاعات شخصی هستند دست رسی داشته باشند.

بعد از اندکی اپل نسخه جدید ios7 را ارائه کرد،پس از ارائه ۷٫۰٫۱ برای آیفون ۵S/5C اکنون اپل نسخه ۷٫۰٫۲ را برای آیپد،آیفون و آیپاد تاچ منتشر کرده است.

  • سمیر محمد
۰۷
مهر
۹۲

عده ای بر این باورند که شرکت Apple ،در این چند سال اخیر چیز جدیدی اختراع نکرده یا حداقل امسال، رنگ نوآوری به خود ندیده است!

بعضی دیگر نیز معتقدند که نوآوری های این شرکت، در طی ایم چند سال، از دیگر شرکت ها بسیار بیشتر است

اپل در حال نردیکی به مرز فروش ۷۰۰ میلیون iDevice است. همچنین با توجه به رکوردشکنی فروش دو آیفون جدید امسال Apple، در طی یک هفته،موفقیت برای این شرکت چشم گیر بوده و هست

کلید موفقیت اپل هیچگاه بر همگان پوشیده نبوده و نیست. این شرکت، ۳ فاکتور اصلی را همیشه مد نظر قرار داده تا هر روز بر پیشرفت خود اضافه کند:

سادگی، کیفیت و رضایت مشتریان

  • سمیر محمد