همه چیز درباره محصولات اپل

همه چیز درباره محصولات اپل

همه چیز درباره محصولات اپل

همه چیز درباره محصولات اپل

همه چیز درباره محصولات اپل

همه چیز درباره محصولات اپل

طبقه بندی موضوعی

اپل نسخه ios 7.0.2 را عرضه کرد.

يكشنبه, ۷ مهر ۱۳۹۲، ۱۱:۳۵ ق.ظ

 

داستان از آنجا شروع شد که یکی از کاربران یوتیوب فیلمی را در یوتیوب گذاشت که نشان میداد افراد مختلف توانایی دور زدن قفل لاک اسکرین آیفون را دارند و میتوانند به اپ هایی که شامل اطلاعات شخصی هستند دست رسی داشته باشند.

بعد از اندکی اپل نسخه جدید ios7 را ارائه کرد،پس از ارائه ۷٫۰٫۱ برای آیفون ۵S/5C اکنون اپل نسخه ۷٫۰٫۲ را برای آیپد،آیفون و آیپاد تاچ منتشر کرده است.

طبق نوشته اپل در این نسخه باگ دسترسی و عبور از قفل لاک اسکرین رفع شده و ios7 امن تر از گذشته گشته.بعد از مشکل لاک اسکرین در این نسخه باری دیگر فونت یونانی برای قفل لاک اسکرین معرفی شده،

برای آپدیت به این نسخه از طریق دستگاه و ارتباط وای فای میوتانید به

Settings > General > Software Update بروید و پس از نمایش پیغام آپدیت این فرایند را آغاز کنید.طبق گزارش ها حجم آپدیت آیفون۵ حدود ٢١مگابایت بوده است البته حجم این آپدیت به دستگاه شما نیز بستگی دارد.

البته قبل از این اپل نسخه ۷٫۰٫۱ را برای آیفون۵S منتشر کرده بود که در این نسخه مشکلات پرداخت از طریق تاچ آیدی در آیتیونز رفع شده بود.به گفته برخی منابع اپل در حال تست نسخه ۷٫۱ است اما هنوز هیچ اطلاعاتی از رفع باگ ها و مشکلات در این نسخه در دست رس نیست.البته تاریخ انتشار این نسخه نیز هنوز مشخص نیست ولی این انتظار میرود که انتشار آن همراه با عرضه آیپد های جدید در اکتبر باشد.

اگر به این نسخه آپدیت کردید نظرات خود را با ما در اشتراک بگذارید.

  • سمیر محمد

آیفون

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی