همه چیز درباره محصولات اپل

همه چیز درباره محصولات اپل

همه چیز درباره محصولات اپل

همه چیز درباره محصولات اپل

همه چیز درباره محصولات اپل

همه چیز درباره محصولات اپل

طبقه بندی موضوعی

تیم TaiG: تا این لحظه جیلبریک برای iOS 8.2 منتشر نشده است!

چهارشنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۴، ۰۳:۴۶ ب.ظ

تیم TaiG که جیلبریک نسخه iOS 8 را جان تازه ای داده بود اعلام کرد که هنوز هیچ ابزاری برای جیلبریک iOS 8.2 منتشر نشده است! و ابزارهایی که خبرهای آنها پخش شده است کاملاً فریب است. روز گذشته افراد بزرگ دنیای جیلبریک در گردهمایی در پکن درباره راه هایی برای ایجاد یک بستر ارتباطی بین تیم های جیلبریک صحبت کردند تا از این به بعد بتوانند جیلبریک نسخه های بعدی را زود و با دقت بهتری منتشر کنند. در این گردهمایی افراد بزرگ دنیای جیلبریک که از آنها می توان به Comex اشاره کرد حضور داشتند. تیم TaiG اعلام کرده است که علاقه دارد تا هر چه زودتر ابزار جیلبریک iOS 8.2 را منتشر کند ولی در حال حاضر هیچ ابزاری برای این کار منتشر نشده است و اخباری که در این باره منتشر شده است همگی ساختگی هستند.

البته آنها اعلام نکردند که این ابزار منتشر نخواهد شد بلکه به گفته آنها تا این لحظه ابزاری برای جیلبریک این نسخه منتشر نشده است! از شما همراهان کافه اپل تقاضا می شود، فریب اینگونه ابزارها را نخورید. چنانچه ابزاری رسمی برای جیلبریک این نسخه منتشر شود شما را مطلع خواهیم کرد. همراه ما باشید.

  • سمیر محمد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی